דיגיטליזציה והשפעות נוספות מגבירות את העבודה מרחוק

כתוצאה מכך השלושה ממה שקרה בשבועות האחרונים, אנו חווים גם בחיינו שעלינו להתמודד עם מצבים חדשים לגמרי, רבים מאיתנו עובדים בסביבה חדשה מהבית. נשאלת השאלה: כיצד ליצור סביבת עבודה נינוחה בבית המקדמת עבודה יעילה ונותנת מענה ארגונומי?

רמזים מועילים

במובנים רבים, המשרד הביתי דורש הסתגלות רבה יותר מסביבת משרדים. מצד אחד, עלינו להגדיר מערך כללים חדש לנימוס עבודה חדש עם אנשים החיים באותו בית, ומצד שני, למצוא מקום בבית שלנו שיכול לשמש בצורה חלקה יחסית לעבודה.

הכללים הארגונומיים לעבודה בישיבה נותרים ללא שינוי בבית וחשובים לא פחות לשמירה על היעילות והבריאות שלנו. אחד ההיבטים החשובים ביותר – שניתן להשיג ברוב המקרים – הוא עבודה בגובה שולחן (73-75 ס”מ) רוב הזמן ובחירת כיסא עבודה מתאים בהתאם ליכולותינו. האופטימלי ביותר הוא כיסא מסתובב בגובה עם משענת נוחה המספקת תמיכה מספקת למותניים.

  • אחד המפתחות ליציבה נכונה הוא מיקום הצג מתחת לגובה העיניים. במידת האפשר, חבר צג שני למחשב הנייד ובצע עליו את רוב העבודה. קבלת זרוע צג או שימוש זמני בחומר העבודה בבית יכולים לשפר משמעותית את עומס עמוד השדרה הצווארי. זה אפילו יכול לעזור לך לעבור לעמידה, ולהפריע לזרימת העבודה שלך מפעם לפעם ליציבה בריאה.
  • זכרו, גם אם הרהיטים הזמינים אינם מושלמים, תמיד יש דבר אחד שנוכל לעשות לעצמנו: מדי פעם, שימו לב ליציבה שלכם והחזירו במודע את כתפינו, עמוד השדרה, הראש למיקום הנכון! < /li>
  • זכרו, גם אם הרהיטים הזמינים אינם מושלמים, תמיד יש דבר אחד שנוכל לעשות לעצמנו: מדי פעם, שימו לב ליציבה שלכם והחזירו במודע את כתפינו, עמוד השדרה, הראש למיקום הנכון! < /li>
שינויים תכופים בתנוחות ושמירה על מנוחה לפי שעה עם כמה תרגילים מסייעים לשמור על רעננותנו הנפשית. לפרקי זמן קצרים יותר, אנו יכולים לעבור לחדר אחר, על הכורסה או על הספה כדי לקרוא מסמך, לנשום קצת אוויר צח מהחלון הפתוח, או לשבת בחוץ על המרפסת כדי לכתוב מייל - אלה יגרמו בטוח תחמיץ במשרד!

בנוסף, שולחן צד למחזיק מחשב נייד יכול להיות שימושי, המוצב ליד הכורסה האהובה עלינו לעבודה קצרה יותר או פאנל מחלק כדי לסייע בבידוד העולם החיצוני ורעש פוטנציאלי.

שמור על הכל בסדר!

בעוד שתהליכי זרימת העבודה מובנים יותר במקום העבודה, במשרד הביתי עלינו ליצור את המבנה בעצמנו. סוד הסדר הביתי טמון בתיוק ואחסון מסמכים, מכיוון שאיננו רוצים להרוס את האווירה הנעימה של חדר השינה או הסלון לאחר סיום העבודה על ידי הסתכלות על ערימות נייר. אתה יכול גם להשתמש במחזיק כבלים כדי לשמור על ההזמנה.

הסביבה סביב השולחן חשובה גם לרווחתכם: הקיפו את עצמכם בחפצים, בתמונות האהובות עליכם ומעוררות השראה והביאו את הטבע עם כמה שיותר צמחים ירוקים ותוססים! בבחירת מקור אור, במידת האפשר, העדיפו אור טבעי והקימו את המשרד הביתי שלכם ליד חלונות או דלתות זכוכית!

יכולת ההסתגלות האנושית נפלאה, היא יכולה להפיק את המיטב מכל.

בואו לנצל את העובדה שמעולם לא הייתה לנו הזדמנות לעבוד בחלל עבודה כל כך אישי וידידותי! מהי סביבת המשרד הביתית האידיאלית שלכם? האם יש לך שאלה? צור קשר עם המומחים שלנו כדי לעזור לך למצוא את הפתרון הטוב ביותר!

גלריה בתוכן

  1. אחד המפתחות ליציבה נכונה הוא מיקום הצג מתחת לגובה העיניים. במידת האפשר, חבר צג שני למחשב הנייד ובצע עליו את רוב העבודה. קבלת זרוע צג או שימוש זמני בחומר העבודה בבית יכולים לשפר משמעותית את עומס עמוד השדרה הצווארי. זה אפילו יכול לעזור לך לעבור לעמידה, ולהפריע לזרימת העבודה שלך מפעם לפעם ליציבה בריאה.
  2. זכרו, גם אם הרהיטים הזמינים אינם מושלמים, תמיד יש דבר אחד שאנחנו יכולים לעשות לעצמנו: מדי פעם, שימו לב ליציבה שלכם והחזירו במודע את כתפינו, עמוד השדרה, הראש למיקום הנכון! < /li>
  3. זכרו, גם אם הרהיטים הזמינים אינם מושלמים, תמיד יש דבר אחד שאנחנו יכולים לעשות לעצמנו: מדי פעם, שימו לב ליציבה שלכם והחזירו במודע את כתפינו, עמוד השדרה, הראש למיקום הנכון! < /li>

Like this post?

Contact us

    Name *
    Phone *
    E-mail *

    Thank You!

    Our manager will contact you shortly!

    Relative news

    ראיון BBJ על
    טרנדים משרדיים

    Learn more
    Skip to content